הסבת מקצוע באמצע החיים

הסבת מקצוע באמצע החיים

הקורונה הוציאה אתכם לחל"ת עם חוסר וודאות לגבי עתיד המקצוע שלכם, או שסתם בא לכם לשנות למקצוע עם שכר טוב יותר או תנאים נוחים יותר? זה שאתם בגיל בוגר לא אמור להשים מכשול בפניכם, היום ניתן ללמוד מקצועות רבים ומגוונים במתכונת לימודי ערב כך שתוכלו לשלב זאת בחייכם העמוסים, אילו מקצועות ניתן ללמוד? מיד ניתן לכם את המבוקשים שבניהם.

מקצועות מבוקשים

• תחום המחשוב וההייטק – בתחום זה תמצאו אולי את הכי הרבה אפשרויות הלימודים שגם נחשבים לתחומים מבוקשים בשוק, כגון: לימודי תכנות, לימודי שיווק דיגטלי, לימודי IT, לימודי QA ועוד תחומים רבים שהביקוש אליהם גבוה והשכר הוא טוב עד מעולה.
• תחום עולם הקוסמטיקה – תחום הקוסמטיקה מאפשר לכם לעשות הסבת מקצוע ולעסוק בטיפולי יופי רבים כגון: בניית ציפורניים, הסרת שיער, עיצוב גבות ועוד.
• תחום התיירות – אמנם תחום התיירות נכון לרגע זה מושבת ובקושי ועובד אבל דווקא בגלל זה אולי שווה ללמוד מקצוע בתחום כיוון שימי הקורונה יעברו יהיה ביקוש עז וסביר מאד להניח שחלק גדול מבעלי המקצוע כבר לא יהיו בתחום.
• תחום מקצועות הטכני – רוצים לעסוק קצת במקצועות טכניים כגון טכנאי מזגנים, טכנאי גז או חשמלאי? תוכלו להיות שכירים או עצמאיים בתחום והשמיים הם הגבול.
• התחום היצירתי – אם אתם יצירתיים ומחפשים להסב מקצוע לתחום שיסב לכם הנאה ויצירה בנוסף לפרנסה אז תוכלו לפנות לתחומים כגון: עיצוב גרפי, כתיבה או צילום.